Support 24/7
  • Telefon Mobil: 0745-250.740
  • Program: L-V: 09-20
  • S: 10-14
Contact service
  • Telefon Mobil: 0745-250.740
  • Program: L-V: 09-20
  • S: 10-14

Suport clienti 24/7


Mai jos oferim raspuns la cateva dintre intrebarile cele mai frecvente ale clientilor nostri. Totusi, daca nu gasiti mai jos raspunsul la intrebarea Dumneavoastra, puteti sa ne contactati la numarul de telefon 0745250740. Colegii nostri sunt gata sa va ofere suport si informatii in fiecare zi a saptamanii.

Intrebari pe care le puteti avea inainte de a cumpara un produs:

  1. Cum pot sa folosesc cardul cadou?

Cardul cadou poate fi aplicat la o comanda pe pagina cosului de cumparaturi. In campul “Adauga card cadou” introduceti cifra de pe card. Daca nu reusesti sa aplici cardul cadou pe plata comenzii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0745250740.

  1. Nu resusesc sa platesc comanda online cu cardul. Care ar fi problema?

Daca nu resusiti sa platiti online cu card, va rugam sa verificati inca o data daca ati introdus datele cardului Dumneavostre corect. Daca sunteti sigur ca datele sunt introduse corect si tot nu reusiti sa platiti, va rugam sa ne sunati la numarul 0745250740 sau sa ne contactati prin e-mail.

  1. Pot sa cer informatii suplimentare despre un anumit produs?

Informatiile cele mai importante despre produsele pe care le puteti comanda pe site-ul explosiv.ro (tip, marime, culoare, caracteristicile materialului, specificatii) pot fi gasite in descrierea produsului. Totusi, daca nu gasiti informatiile dorite in descriere, puteti sa ne trimiteti intrebarile Dumneavostre prin e-mail sau puteti contacta colegii nostri de la Servicii clienti prin telefon.

  1. De unde stiu ca am ales marimea potrivita dintr-un articol de imbracaminte?

Inainte de a cumpara un articol de imbracaminte, va rugam sa verificati in tabelul de marimi daca produsul pe care vreti sa alegeti este potrivit pentru Dumneavoastra. Pentru aceasta trebuie sa masurati cu ajutorul unei rulete de masurat anumite parti ale corpului Dumneavoastra (circumferinta capului, lungimea bratului, circumferinta pieptului, talie, sold, lungimea interioara a piciorului, lungime talpii, lungimea mainii – in functie de articolul de imbracaminte dorit) si sa notati valorile obtinute pe o foaie. Dupa aceea introduceti aceste valori in rubricile respective in partea de sus a paginii de categorie. Dupa introducerea corecta a numerelor vor aparea doar articolele de imbracaminte care sunt potrivite pentru marimea dumneavoastra. Inainte de a comanda produsul, uitati-va si la tabelul de marimi al produsului respectiv!

Intrebari despre comanda:

  1. Am inregistrat o comanda si m-am razgandit, vreu sa cumpar un alt produs. Cum procedez?

Daca ati facut deja comanda, dar inca nu ati primit produsul, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0745250740. In cazul in care v-ati razgandit dupa primirea produsului, completati formularul de retur si trimiteti-l prin e-mail la adresa support@explosivski.ro

  1. Cand primesc factura pentru comanda facuta?

Imediat dupa facturarea comenzii in contul Dumneavoastra de client apare factura descarcabila. De asemenea, factura este trimisa si impreuna cu produsul cumparat, in colet.

Intrebari legate de livrare:

  1. Cand se livreaza comanda mea?

Dupa ce predam curierului coletul, statusul comenzii Dumnevoastre va fi vizibil in contul de client si poate fi urmarit in orice clipa. De obicei comanda Dumneavoastra este procesata in aceeasi zi sau in ziua urmatoare daca comanda a fost plasat dupa ora 15:00, iar timpul estimat de livrare este de 1-2 zile lucratoare. In cazul in care decideti sa ridicati produsul din showroom-ul nostru sau dintr-un punct de livrare, va trimitem un e-mail cu data exacta cand poate fi ridicat coletul.

  1. Care este costul de livrare?

La eXplosiv, pentru comenzi de peste 200 de RON livrarea este gratuita. Daca costul produselor comandate nu atinge valoarea de 200 de RON, livrarea este de 15 RON.

Intrebari pe care le puteti avea dupa cumparare:

  1. As vrea sa returnez produsul comandat. Cum procedez?

Daca nu sunteti multumit cu produsul cumparat, puteti sa-l returnati in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la data livrarii, completand formularul de retur. In cazul in care nu vreti sa schimbati produsul returnat cu un alt produs, va trimitem banii inapoi in cel mai scurt timp posibil.

  1. Am primit produsul deteriorat. Cum procedez?

Daca sesizati ca produsul primit nu este in stare perfecta, va rugam sa completati formularul din sectia Reclamatii si sesizari si sa ne trimiteti prin e-mail, impreuna cu cateva poze unde se vede ca produsul este deteriorat.

  1. Primesc bonus daca am cumparat de la eXplosiv de mai multe ori?

Clientii nostri loiali sunt daruiti cu un card cadou sau card de fidelitate eXplosiv, care poate fi folosita la urmatoarea/urmatoarele comenzi.

Primiti card cadou daca comandati de minimum 2 ori de pe site-ul explosivski.ro, indiferent de valoare. Valoarea cardului cadou este determinata de eXplosiv, iar cuponul poate fi folosit o singura data, pentru o singura comanda la care doriti sa beneficiati de reducerea egala cu valoarea cardului.

Primiti card de fidelitate eXplosiv daca comandati pentru o suma de 5000 de ron acumulata, indiferent de numarul de comenzi. Cardul de fidelitate eXplosiv poate fi folosita oricand si la orice urmatoare comanda plasata pe site-ul explosivski.ro.

Site-ul nostru foloseste cookie-uri pentru optimizarea continutului si imbunatatirea performantei platformei. Continuarea navigarii constituie acceptul dumneavoastra ca pagina noastra web sa poata seta fisiere de tip cookie in browserul dumneavoastra. Pentru informatii suplimentare, setari si retragerea acceptului, va rugam sa accesati pagina Politica de cookies