Cardul de fidelitate eXplosiv este dat clientilor nostri dupa o valoare acumulata de 5000 RON inregistrata si livrata. Astfel clientii nostri beneficiaza de avantajele cardului de 10% la plata urmatoarelor comenzi inregistrate pe site-ul nostru.
Abonarea la newsletterul nostru prezinta mai multe avantaje. Iata cateva dintre ele:
Va asiguram, de asemenea, ca frecventa trimiterii mailurilor va fi mica, probabil nu mai mult de 1-2 mailuri pe luna. Doar in cazul in care avem stiri importante de comunicat vom mari frecventa trimiterii mailurilor. In cazul in care nu mai doriti sa primiti newsletter de la eXplosiv, aveti posibilitatea de a va dezabona usor in partea de jos a newsletterului cu un click la “Dezabonare”.
In cazul in care renuntati la un produs si doriti sa anulati comanda inainte ca aceasta sa fie procesata si livrata, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0745250740.
Statusul comenzii dvs. poate fi verificata in orice clipa in sectiunea “Istoric comenzi” din contul de client. Produsele vandute de eXplosiv se livreaza de obicei in 1-2 zile lucratoare de la momentul predarii comenzii.
Daca nu ati primit cardul cadou promis, va rugam sa verificati daca adresa de e-mail data de dvs. este corecta. De asemenea, va rugam sa verificati din nou atat folderul inbox, cat si folderul spam. Daca tot nu gasiti cardul cadou, va rugam sa ne contactati prin e-mail, completand formularul Reclamatii & Sesizari.
Cardul cadou nu poate fi adaugat dupa finalizarea comenzii. Intr-o astfel de situatie trebuie sa anulati comanda facuta si sa inregistrati comanda din nou, adaugand de data aceasta cardul cadou.
In cazul in care ati primit un colet din care lipsesc anumite accesorii, va rugam sa ne contactacti prin e-mail in maxim 24 de ore de la primirea coletului, trimitandu-ne formularul din sectiunea Reclamatii & Sesizari. Sesizarile ulterioare nu pot fi luate in considerare.
Daca sesizati ca produsul livrat nu este cel comandat de dumneavoastra, solutia optima este sa refuzati coletul la livrare. In cazul in care sesizati problema dupa acceptarea coletului, va rugam sa ne trimiteti formularul din sectiunea Reclamatii & Sesizari prin e-mail in maxim 24 de ore de la momentul livrarii produsului.
Daca produsul cumparat cu un card cadou se returneaza in perioada de valabilitate a cardului, acesta se reactiveaza automat dupa emiterea facturii de stornare, iar cardul poate fi folosit la o alta comanda. In cazul in care produsul se returneaza si stornarea se realizeaza in afara perioadei de valabilitate a cardului cadou, aceasta isi pierde valoarea si folosirea cardului nu va mai fi posibila.
Imediat dupa emiterea facturii aceasta apare in contul Dumneavoastra de client si poate fi descarcat, salvat si printat. In cazul in care nu apare factura in contul de client in maxim 2 zile lucratoare, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0745250740.
In cazul in care returnati un produs si nu doriti sa-l schimbati cu un alt produs sau cu un alt model/marime/culoare, banii se pot returna in maxim 14 zile de la primirea produsului de catre eXplosiv. Modul de restituire a sumei este cel indicat de dvs. in formularul de retur.
Un produs comandat de la eXplosiv poate fi returnat in cazul in care este in aceeasi stare in care a fost livrat (nu prezinta zgarieturi, lovituri, urme de utilizare, are toate accesoriile si ambalajul complet).
Plasarea unei comenzi online prezinta avantaje multiple:
1) puteti face o comanda in weekend si la orice ora, inclusiv seara foarte tarziu
2) in cazul in care statusul produselor este “In stoc”, produsele sunt rezervate automat la inregistrarea comenzii
3) din contul dvs. eXplosiv puteti verifica istoricul comenzii dvs. si puteti afla toate ofertele si promotiile eXplosiv
In cazul in care ati primit un produs nou si sigilat pe care apar defecte, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0745250740 sau prin e-mail completand formularul din sectia Reclamatii si sesizari. Colegii nostri va vor indica solutia optima in functie de tipul produsului si de defectul care apare la produs.
In cazul in care ati gresit datele de facturare si doriti sa le modificati dupa emiterea facturii, va rugam sa ne contactati prin e-mail sau prin telefon la numarul 0745250740. Modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei facturi noi. Refacturarea poate fi realizata doar in cadrul aceleiasi luni contabile si doar in cazul in care factura depaseste valoarea de 500 RON.